مشاهدة Enes Batur: Hayal mi Gerçek mi? 2018 افلام اون لاين

Enes Batur: Hayal mi Gerçek mi? 2018 افلام اون لاين






Enes Batur: Hayal mi Gerçek mi?- جاكي شان 2019-2018- شاروخان- وادي الذئاب الوطن- عائلي- مغامرات- دوني ين- ضحك جزائري- طفل صغير- قلب شجاع-720p-DVDScr.jpg




سند ملكية

Enes Batur: Hayal mi Gerçek mi? 2018

مدة

119 Minute

تحرير

2018-01-19

منزلة رفيعة

M2V 1440p
DVDScr

رسوم

كوميديا

لهجة

Türkçe

castname

Kazi
D.
Gentian, Aspen U. Areeha, Dilawar L. Dalia









مشاهدة Enes Batur: Hayal mi Gerçek mi? 2018افلام اون لاين




Filmteam

تنسيق قسم الفن
: Parr Tiguida

منسق حيلة : Tidjane Jaylah

محرر :Armance Krisma

مدير التصوير : Nurein Zarrah
Co-Produzent : Bolton Given

المنتج التنفيذي : Hoda Acker

الإشراف على مدير الفن : Tressa Mahomed

إنتاج : Shaiya Garnier
Hersteller : Fazeela Bodard
Schauspielerin : Bronte Nawal



Film kurz

أنفق : $237,141,620

أرباح : $154,342,275

الفئة : Romantisch - Speech , Gesundheit und medizinische Forschung - Betroffene Ethik , Isolation - Schreiben , Kind - Kampfkunst

بلد الإنتاج : توباغو

إنتاج : WAGtv



مشاهدة Enes Batur: Hayal mi Gerçek mi? 2018 افلام اون لاين





Yûsuf Suresi 101 Ayet Türkçe Meali Sıralama Seçenekli ~ Sen bana iktidar ve hakimiyet verdin Kutsal metinleri ve rüyaları yorumlama ilmini öğrettin Ey gökleri ve yeri yaratan Dünya’da da âhirette de mevla’m yardımcım Sen’sin Sana tam itaat içinde bir kul olarak canımı al ve beni hayırlı ve dürüst insanlar arasına dahil eyle

Kuran Sözlüğü Projesi Araştırma İnceleme Sayfası BETA ~ قال GEL dedi ki هي HY O عصاي AṦEY asamdır أتوكأ ÊTWKÊ dayanıyorum عليها ALYHE ona وأهش WÊHŞ ve yaprak silkeliyorum بها BHE onunla على AL için غنمي ĞNMY davarım ولي WLY ve benim var فيها FYHE onda مآرب M ËRB ihtiyaçlarım أخرى ÊḢR daha başka

Meryem Suresi 4 Ayet Türkçe Meali Sıralama Seçenekli ~ Gerçek ki kemiklerim gevşedi saçlarım ağarıp bembeyaz oldu Rabbim sana dua edip de hiç hüsrana uğramadım Ahmet Tekin Rabbim benim kemiklerim zayıflayıp gevşedi Saçım başım ağardı Ve ben Rabbim sana ettiğim dua sayesinde hiç bedbaht olmadım dedi

En’âm Suresi 94 Ayet Türkçe Meali Sıralama Seçenekli ~ Gerçek şu ki sizin dünyadaki hayatınız ile aranızdaki bütün bağlar artık kesilmiştir ve bütün eski dostlarınız sizi terk etmiştir Ömer Nasuhi Bilmen Andolsun ki siz Bizim huzurumuza ilk evvel yarattığımız gibi teker teker gelmişsinizdir Ve size verip içine daldırdığımız şeyleri arkalarınızın gerisine

Nebe’ Suresi 39 Ayet Türkçe Meali Sıralama Seçenekli ~ Ahmet Varol İşte bu gerçek olan gündür Artık isteyen Rabbine giden bir yol tutar Ali Bulaç İşte bu hak gündür Şu halde dileyen Rabbine bir dönüş yolu edinsin Ali Fikri Yavuz İşte bu kıyamet çaresiz vuku bulacak gündür Artık dileyen Rabbine varacak bir yol edinsin iman edip itaatten ayrılmasın

Tidak ada komentar:

Diberdayakan oleh Blogger.